Agregaty gazowe trójpaliwowe

Do napędu gazowych jedno i trójfazowych agregatów prądotwórczych zastosowano jednocylindrowe i wielocylindrowe silniki o zapłonie iskrowym (Honda, Kohler, B&S Vanguard, Toyota i Suzuki) z rozruchem elektrycznym. Źródłem energii elektrycznej są natomiast prądnice synchroniczne, jednołożyskowe z kondensatorowym (jednofazowe) lub kompoundacyjnym (trójfazowe) regulatorem napięcia, a także z elektronicznym regulatorem napięcia (AVR). Agregaty mogą być zasilane paliwami gazowymi, takimi jak: gaz ziemny lub LPG. Agregaty standardowo wykonywane są w wersji przenośnej, przetaczane i stacjonarne. Są wyposażone w pulpity z kompletem gniazd przyłączeniowych wraz z zabezpieczeniem nadprądowym. W wersjach specjalnych agregaty mogą być wyposażone w zestaw kół do przetaczania, akumulator i dodatkowy zestaw przyrządów kontrolno-pomiarowych (licznik motogodzin, wskaźnik woltomierzowy, awaryjny wyłącznik dłoniowy, zblokowany miernik parametrów elektrycznych, itp).